Sunday, November 19, 2006

 
پشت و رو ---آلبر کامو
جزیره ---روبر مرل
یک گل سرخ برای امیلی ---ویلیام فاکنر
یادداشتهای یک دیوانه ---نیکلای گوگول
تربیت احساسات ---گوستاو فلوبر
مسخ ---فرانتس کافکا
چهره پنهان ---مارگارت آتوود
دختری با گوشواره مروارید ---تریس شوالیه
سه‌گانه نیویورک ---پل استر
گرما و غبار ---روت پریور جابوالا

میج آلبوم :
--پنج نفری که در بهشت ملاقات میکنید
--سه‌شنبه‌ها با موری

نیکوس کازانتزاکیس :
--مسیح باز مصلوب
--برادر کشی
--سرگشته راه حق

ایزابل آلنده :
--خانه ارواح
--منهای عشق
--شهر جانوران
--سرزمین اژدهای طلایی

مارگریت دوراس :
--شیدایی لول و. اشتاین
--درد
--نوشتن|همین و تمام|ابان٬سابانا٬داوید

آلبا دسس پدس :
--دیر یا زود
--تازه عروس
--عروسک فرنگی
--درخت تلخ
--هیچ یک از آنها باز نمی‌گردد
--عذاب وجدان

ناتالیا گینزبورگ :
--میکله عزیز
--دیروزهای ما
--نجواهای شبانه
--والنتینو
--شهر و خانه
--فضیلتهای ناچیز

سیمون دوبووار :
--سوتفاهم
--وانهاده
--همه میمیرند
--میهمان
--ماندارن‌ها

Comments:
Ay dare hey sakht tar o sakht tar mishe, behtare bejonbam!
bazam merci :*
 
belakhare nafahmidam be iran ham mifresti ya na?
age mifresti manam list bedam!
:-)

fekre kheili jalebie!
 
چرا اینکار رو میکنی ؟
برام خیلی جالبه . من خودم اینجا یک سری کتاب دارم که تو وبلاگم هم چند ماه پیش اعلام کردم که به کسانیکه بخوان قرض میدم و این کار رو دارم میکنم اما اینکه پست کنم یک خرده عجیبه . میشه برام بگی چرا این کار رو میکنی؟
 
@Niki
فکر کردم بهتره کتاب‌هام رو قرض بدم و خونده بشه به جای اینکه بمونه تو کتابخونه و خاک بخوره
و امیدوارم هر کسی وقتی خوند، برام پس بفرسته :)
 
@Niki
فکر کردم بهتره کتاب‌هام رو قرض بدم و خونده بشه به جای اینکه بمونه تو کتابخونه و خاک بخوره
و امیدوارم هر کسی وقتی خوند، برام پس بفرسته :)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?