Saturday, November 18, 2006

 
تازه فکر میکردم کتابهام منظمه!یعنی تمام کتابهای یه نویسنده کنار هم قرار گرفته ولی... بعضی‌ها رو نوشتم که میذارم.فقط مثلا اگه تو یه کتابخونه دیگه یه کتاب از گونتر گراس پیدا کنم چکار کنم؟برگردم بذارم تو لیست یا تو لیست چدید بذارم؟اصلا لیست جدید بسازم یا یه لیست بذارم همش بمونه و اون رو کامل کنم؟فعلا اسم کتابها رو بذارم کم کم٬لیست که کامل شد میتونیم تصمیم بگیریم اگه لیست چطور باشه بهتره.میدونم که بد نیست یه توضیح مختصر در مورد هر کدوم بدم ولی بعضی‌ها رو اصلا یادم نیست!!بهتره نخوام هزار تا کار با هم انجام بدم!اول لیست تمام کتابها٬بعد منظم کردن و بعد هم میشه یه مختصر از هر کتابی رو اضافه کرد.اینجوری بهتره٬نه؟اینجوری به اون نویسنده‌های کمتر شناخته شده هم ظلم نمیشه! ؛) این قالب هم که خیلی جالب نیست!اینم میذارم تو لیست کارهایی که باید انجام بشه!نه اینکه خودم بلد باشم قالب درست کنم!یه آدم مهربون پیدا کنم که برام درست کنه!قابل که زشت باشه آدم دلش نمیخواد بره تو وبلاگ ِ مورد نظر!!

Comments:
nazar ham ke mishe gozasht!bah bah! :D
 
میدونی نگار جان ، از وقتی این پیشنهاد رو کردی ، خیلی بهش فکر کردم .
با وجودی که قلباً از اینکه چنین کاری رو شروع کردی خوشحالم ، ولی به شدت معتقدم این کار مشکلات بسیارزیادی را در مقابل داره .
برای مثال خود ما توی این سالها خیلی از کتابهامون رو به همین روش از دست دادیم متاسفانه ! کنترل مسئله بسیار واجب و جدی ایه که نباید فراموشش کرد . من دوستان بسیار فرهیخته ای داشتم که بعد از گرفتن کتابی ، اصلا منکر گرفتنش شدند . خصوصا که ما در کنار کتابخونه ، یک منبع فیلم هم داشتیم که الان تقریبا دیگه جرات نمی کنیم ازش به کسی چیزی بدیم !!
درد آوره ، تلخه ، ولی کاملا واقعیه . این یکی رو من 7 ساله که دارم تجربه می کنم .
امیدوارم شماها درگیر چنین مسائلی نشید
 
ki inja nazar neveshte o paakesh karde? chetori adam mitoone nazare khodesh ro paak kone?!!!
man nazarham ro mikhaaaaaaaaaam :(((
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?