Saturday, November 18, 2006

 
خب...درست شد!حالا برم کم کم شروع کنم به نوشتن اسم کتابهام...به چه ترتیبی بنویسم؟به ترتیب نویسنده.میتونم یه بخش بذارم برای کتابهایی که حتما باید برام پس فرستاده بشه و کتابهایی که میشه درست به دست بچرخه.همین کار رو میکنم..... امیدوارم استقبال بشه و سوسک نشم!

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?